Topbanden.com is een discount aanbieder van autobanden op internet, gespecialiceerd in goedkope banden. Onze webshop biedt u een grote verscheidendheid aan autobanden vanaf zeer kleine prijzen. Of u nou banden voor personenauto's, 4x4 of bestelauto's zoekt, wij bieden u een groot assortiment. Van de bekende merken Michelin, Pirelli, Goodyear, Dunlop, Bridgestone, Continental en Vredestein, tot zeer zeldzame merken.

Topbanden.com Reviews

• Ze zetten een specificatie niet volledig online bij een band, ik merk dit pas op na ontvangst en men komt doodleuk vertellen dat ik zelf retourkosten mag betalen omdat ik het pakket had moeten weigeren. In de orderbevestiging staat dit voorbehoud niet, alleen in het mailtje waarin wordt verwezen naar vervoersinfo die er vervolgens niet in staat en ik online in mijn account moet ophalen. Koop er al jaren met meerdere accounts, dat is bij deze klaar.

Sterke punten
    De site is opzich overzichtelijk maar kennelijk staan ze niet in voor de kwaliteit van informatie.

Zwakke punten
    Oplossend vermogen na eigen foute specificatie online: 0,0

Door Jacco op 9 juni 2020 Reageer
  • Na twee weken geen progressie in de order heb ik via de email de order geannuleerd. Ik heb een bevestiging ontvangen dat de order geannuleerd zou worden, desondanks zijn de banden enkele dagen later alsnog verzonden. In hun algemene voorwaarden hanteren ze een tarief van €25 per band indien de order geweigerd wordt en aangezien het bedrijf gevestigd is in Frankrijk (of Andorra) wil de creditcardmaatschappij niet meewerken aan het terughalen van het geld. Ze maken dus misbruik van het feit dat eigenlijk niemand precies weet waar ze gevestigd zijn. Ik heb op verschillende manieren proberen te achterhalen waar het bedrijf precies gevestigd is, maar dat hebben ze bijzonder lastig gemaakt tot een vestiging in Canada aan toe. Doordat het bedrijf nagenoeg niet te achterhalen valt (retour adres is enkel een depot) en communicatie niet mogelijk is raad ik bijzonder af om hier ooit te bestellen. Het risico op problemen is te groot.

Sterke punten
    Prijs

Zwakke punten
    Geen communicatie Bedrijf niet te achterhalen, dus problemen worden niet opgelost

Door Ruben op 7 januari 2019 Reageer

Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

• Topbanden leverde 4 banden die 1-1.5 jaar oud waren. Communicatie verloopt moeizaam omdat men vertaalsoftware gebruikt. Mijn kritiek werd afgedaan met de opmerking dat banden tot 3 jaar oud als nieuw verkocht worden. Dat kan beter.. geen topbanden dus.

Door Tom op 12 december 2018 Reageer

Bezoek Topbanden.com

Schrijf je eigen review

Websitesvergelijken.com

Op Websitesvergelijken.com vind je meer dan 1000 websites voorzien van onafhankelijke reviews. Vergelijken van een erotische, dating, auto, fiets, gezondheid of wonen website doe je door ervaringen, aanbevelingen, klachten en reviews van anderen te lezen. Zo bepaal je op welke site je moet zijn voor jouw product.
Deel hier ook je eigen ervaring en schrijf een review.

Websites