Bandenleader.nl

Waarom uw banden online kopen bij BandenLeader? Om uw banden goedkoper te betalen! BandenLeader analyseert de prijzen van concurrenten en stemt zich af op de lagere prijzen. Onze klanten profiteren van de beste prijzen. Voor een snelle en eenvoudige montage. Onze partner montage centrums heten u overal in Nederland welkom. Vergelijk tarieven en reviews online. Levering rechtstreeks naar het montagecentrum of naar het adres van uw keuze. Om een beveiligde transactie uit te voeren. Onze site wordt verzekert door het HTTPS/SSL-protocol. Wij bewaren uw creditcardnummers niet. Ons privacybeleid zorgt voor een hoog niveau van gegevensbescherming. Om een ruime keuze te hebben. Wat uw voertuig en budget ook is, wij hebben banden die aan uw behoeften voldoen. Autobanden, SUV/4x4, Bedrijfsvoertuig, motor, quad... alles staat online! Om te profiteren van een gratis levering vanaf 2 banden voor auto's, SUV, bedrijfswagens, ... en vanaf 1 band voor uw motor. De pakketnummers laten u toe om de levering van uw bestelling te volgen. Om uw bestelling toe te vertrouwen aan een betrouwbaar bedrijf. BandenLeader verzendt elke dag, met succes duizenden orders. Klanttevredenheid is onze prioriteit.

Bandenleader.nl Reviews

4 banden besteld

Ik heb 4 banden besteld 40x15.5r24 dit was een behoorlijk bedrag. Eenmaal besteld had ik meerdere reviews gelezen. Die niet positief waren. Dus ik kreeg wat lichte paniek. Ik kreeg wel een tracking nummer maar ik had geen aflever datum . Afgelopen donderdag besteld en vanmorgen geleverd . Alles was prima. En de juiste banden. Ik heb wel de betaling met Visa gedaan. Niet met ideal. De volgende keer bestel ik weer hier

Sterke punten
    Snelle levering en prijs

Zwakke punten
    Geen duidelijke tracking

Perfecte band geleverd

Had een motorband besteld en pas later deze reviews gelezen en was best een beetje ongerust .

Binnen drie dagen band geleverd met DOT 4721 , band ziet er gewoon uit als normaal , ligt er nog niet op maar ik heb er nu wel vertrouwen in .

Ik ben het uiteraard met de andere ervaringen eens dat een bedrijf ook problemen op een correcte manier moet oplossen als er iets fout gaat .

Sterke punten
    Snel geleverd tegen nette prijs .

Nieuwe banden en goed geleverd!

Nieuwe Michelin banden gekocht, nieuwe dotcode (3 weken oud). Dezelfde week geleverd.

Top!

snelle levering

1e keer bij banden leader 2x banden besteld snel geleverd alles kopt .
    Dus ben wel positief.

Sterke punten
    Snel geleverd

Zwakke punten
    Klantenservice

Snelle en juiste levering

Ik heb hier in totaal 2 x besteld en nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Snap sommige reacties niet, maar mensen als het jullie niet bevalt koop dan lekker bij Kwik Fit of bezoek een fysieke bandengarage. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar deze mensen verdienen echt een schouderklopje. Levering via DPD binnen 2 dagen. Altijd de juiste banden ontvangen met een DOT van max 1 jaar oud. In ieder geval ben ik een zeer tevreden klant tot zover.

Sterke punten
    Originele banden (ik spreek dan hier voor Hankook, made in Korea)
    Snelle levering
    DOT is OK.

Zwakke punten
    Op de website moeten ze duidelijk hun bedrijfsprofiel even vermelden. Vestigingsadres ontbreekt. Ik heb gezien dat mijn levering wel via DPD in Duitsland is aangemeld, maar dit mag wat duidelijker omschreven worden om de vetrouwen van de klant te winnen.

Bezoek Bandenleader.nl

Schrijf een review